بانک‌ امانات پزشکی در روستای «خراشاد» بیرجند راه‌اندازی شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی با مشارکت خیرین در خانه هلال روستای خراشاد بیرجند راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در روستای خراشاد بیرجند خبر داد و اظهار داشت: بانک‌ امانات پزشکی با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین کالاهای پزشکی راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مصادیق کار خیر و تحقق اصول عالیه هلال‌احمر، ایجاد مراکز خدمات‌رسان است لذا باید تلاش کنیم زمینه ورود داوطلبان و خیرین را به این عرصه فراهم و هموار کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند با اشاره به راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی خانه هلال روستای خراشاد بیرجند، خاطرنشان کرد: این مرکز با ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسیده است.

ذاکریان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳کپسول اکسیژن با مانومتر، یک عدد ویلچر، یک عدد تشک مواج و یک جفت عصا در این بانک موجود است، افزود: بیماران و اهالی روستا می‌توانند در صورت نیاز به صورت امانی و کاملا رایگان از این تجهیزات استفاده کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =