کاروان «نذر آب۴» میهمان مناطق محروم نهبندان شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از آغاز فعالیت دومین کاروان طرح ملی «نذر آب۴» در سومین سال متوالی در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای سومین مرحله طرح «ملی نذر آب» در شهرستان‌های نهبندان و درمیان، اظهار داشت: در تابستان سال جاری این طرح با مشارکت و همکاری استان‌های زنجان و قزوین در حال اجرا است.

وی با اشاره به ورود دومین کاروان «نذرآب۴» به استان، بیان داشت: این برنامه در راستای ارتقای سطح سلامت، رفع مشکلات زیستی خانوارها و تأمین آب شرب پایدار در مناطق متاثر از خشکسالی شهرستان نهبندان اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در راستای اجرای این طرح، مطرح کرد: این طرح در سال جاری به دلیل وضعیت قرمز کرونا در شهرستان‌های هدف بدون حضور کاروان‌های سلامت اجرایی می‌شود.

رضایی با اشاره به آغاز فعالیت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در شهرستان نهبندان، افزود: کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست این استان در قالب طرح ملی «نذر آب ۴» به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال برای نیازمندان شهرستان نهبندان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز خیرین و نیکوکاران استان قزوین ۲۰ تن آرد به ارزش ۳۳ میلیارد تومان را جهت توزیع بین نیازمندان شهرستان درمیان در قالب طرح «نذر آب» تأمین کردند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =