فوت ۱۱۰۸ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/ وضعیت وخیم ۱۱ بیمار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳ بیمار کرونایی فوت کردند که در مجموع فوتی‌های ناشی از این بیماری به یک هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۵ آزمایش تشخیص کرونا و ۶۸۶ تست سریع کرونا در استان انجام شد، اظهار داشت: طی این آزمایشات ۱۰۳ بیمار و از طریق تست سریع ۱۴۰ بیمار شناسایی شدند.

وی با اعلام اینکه در مجموع طی شبانه‌روز گذشته ۲۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد، بیان داشت: در شبانه‌روز گذشته ۷۳ بیمار با علایم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸۵ بیمار با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵۸ نفر کرونا مثبت‌اند، افزود: از مجموع بیماران کرونایی ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مهدی‌زاده از وضعیت وخیم ۱۱ بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۳ بیمار کرونایی فوت کردند که در مجموع فوتی‌های ناشی از این بیماری به یک هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۳ هزار و ۲۴ تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۳۰ هزار و ۴۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و از این تعداد تاکنون ۲۹ هزار و ۱۸۱ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =