واکسیناسیون فرهنگیان خراسان‌جنوبی در ایستگاه پایانی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان استان به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده است، گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد معلمان استان علیه کرونا واکسینه شدند.

محمدعلی واقعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با یادآوری اینکه واکسیناسیون فرهنگیان استان از روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد آغاز شد، اظهار داشت: روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان واکسینه می‌شوند.

وی با اعلام اینکه طرح واکسیناسیون در مراکز پیش‌بینی شده همه روزه ادامه دارد، بیان داشت: در این طرح قریب بر ۱۶ هزار معلم، دانشجو معلم، کادر ستادی، سرباز معلم، خرید خدمات¬ و پرسنل خدماتی واکسینه می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی مطرح کرد: هیچ محدودیتی برای آموزش و پرورش در نوع و تعداد واکسن وجود نداشته و معلمان استان به انتخاب خود هر نوع واکسنی که مجوز وزارت بهداشت داشته و قابلیت تزریق داشته باشد، استفاده می‌کنند.

واکسیناسیون ۹۰ درصد فرهنگیان

واقعی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد معلمان استان علیه کرونا واکسینه شدند، گفت: یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش برای سال ‌تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، واکسیناسیون فرهنگیان و کاهش شیوع ویروس کرونا بین دانش‌آموزان است.

وی مطرح کرد: طبق برنامه پیش‌بینی شده تمام معلمان تا پایان شهریور ماه واکسینه می‌شوند تا بتوان با بازگشایی حضوری مدارس مشکلات و معضلات پیش روی نظام تعلیم و تربیت را در دوران کرونا کم‌رنگ‌تر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی واکسیناسیون فرهنگیان را اقدامی ضروری دانست و متذکر شد:  سلامت دانش‌آموزان و معلمان در اولویت برنامه‌های ما است و چنانچه معلمی از زدن واکسن خودداری کند اجازه تدریس را به وی در مدرسه نمی‌دهیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یازده =