گلایه نماینده مردم نهبندان از مافیای واردات نهاده‌های دامی

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: افردی که مافیای واردات نهاده‌های دامی در کشور هستند و رانت و فساد گسترده را در کشور به وجود آورده و پا روی گلوی ملت گذاشته‌اند باید شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی در صحن علنی مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی، اظهارداشت: از رئیس‌جمهور که خراسان‌جنوبی را به عنوان اولی استان‌های سفر خود انتخاب کرده‌اند کمال تشکر را داریم.

وی با قدردانی از تصمیمات بسیار خوبی که در رابطه با انتقال آب، تأمین زیرساخت‌ها، حل مشکلات عدیده مرزنشینان و همچنین بازنگری طرح توسعه حوزه انتخابی نهبندان و سربیشه در این سفر اتخاذ گردید، تصریح کرد: این سفر و تصمیماتی که اتخاذ گردید برای مردم استان روحیه‌بخش و امیدوارکننده بود و امیدواریم مسئولان ذیربط و تمامی وزرا همت و تلاش خود را برای هر چه سریع‌تر اجرا شدن این تصمیمات به کار گیرند.

گره زدن مسائل معیشتی مردم با مسائل سیاسی آدرس غلط دادن به جامعه است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با روند واکسیناسیون در استان، گفت: در مورد واکسن به طور مشخص از دولت و به طور خاص از وزرات بهداشت در راستای تأمین واکسن طی هفته‌های گذشته که نشان داد گره زدن مسائلی همچون واکسن و معیشت مردم به مسائل سیاسی به جای اینکه واقعی باشد آدرس غلط دادن به جامعه بود جای تشکر و قدردانی دارد.

نخعی از کمبود واکسن برکت در استان خبر داد و گفت: این واکسن که مورد مطالبه بخش زیادی از مردم ولایت مردم استان خراسان‌جنوبی بوده انتظار می‌رود به موقع و بیشتر برای استان تأمین و تزریق گردد.

وی با بیان اینکه وضعیت دام در کشور و به ویژه در خراسان‌جنوبی با توجه به خشکسالی‌های بی سابقه بسیار بغرنج و اسفناک است، اضافه کرد: کمبود نهاده‌های دامی از یک طرف و ترکیب و فرمولی که برای خرید تضمینی دام در نظر گرفته شده دامدران استان و به ویژه عشایر را بسیار مستأصل کرده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افردی که مافیای واردات نهاده‌های دامی در کشور هستند و رانت و فساد گسترده را در کشور به وجود آورده و پا روی گلوی ملت گذاشته‌اند باید شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =