جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می‌آید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأید بر اینکه جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می‌آید، گفت: امیدواریم که در شرایط مساعد آینده به هیچ مسئولی در هیچ رتبه‌ای اجازه داده نشود که هر کاری می‌خواهند انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و جمعی از متدینین شهر قاین، اظهار داشت: تحقق هر امری متکی به دو اصل یکی مقتضی و دوم عدم مانع است.

وی بیان داشت: رئیس جمهور در سطح کشور از همه کمک خواستند و سایتی ارائه کردند اما این موضوع که مشخص نیست چند درصد مطالبی که در این سایت به ثبت می‌رسد سلیقگی، سیاسی و ایمانی است لذا این موضوع کار را برای آن‌ها سخت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: موفقیت دولت هم در گرو همین قضیه است، مسئولین ذیربط هنوز نیامده‌اند و هنوز فقط وزرا مشخص شدند و استاندارارن، فرمانداران و مدیران کل نیامدند و هنوز همان دولت است، وقتی این تکمیل شد آن وقت می‌شود تخمین زد که درصد توفیق چه خواهد بود.

عبادی تصریح کرد: بنده و شما به عنوان اشخاص و افراد نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم، بارها هم به من مراجعه شده که به آن‌ها عرض کردم ما که مطالبه‌گر هستیم، دولت هر فردی را بفرستد هم موظفیم همکاری کنیم و هم موظفیم مطالبه کنیم، اما اگر خود ما بگوییم تقی یا نقی، دیگر نمی‌توانیم مطالبه‌گری کنیم ما همچین کاری نمی‌کنیم.

وی افزود: دوستانی هم که متصدی گزارشاتی برای شناسایی نیرو به سایت مربوطه بودند بنده هم مکرر تأکید کردم که اگر می‌خواهید اشتباه نکنید در هر پستی متناسب با آن پست برای کارآمدی فرد شاخصه‌هایی را معین کنید که در این پست فرد دارای شاخصه‌های مشخصی باشد که موفق باشد و بعد کسانی که گزارش می‌شود یا خودشان آمادگی خود را اعلام می‌کنند را براساس این شاخصه‌ها نمره دهید و معدل کسی که بالاتر است را با دلیل مشخص کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اگر چنین چیزی تحقق پیدا کند و امور به دست اهلش قرار بگیرد زحماتی که کشیدید امروز به عنوان یک جوانه رشد کرده یعنی دولت انقلابی جوانه زده است.

عبادی گفت: هنوز چند روزی بیشتر نشده که دولت جدید آمده و هنوز به طور کامل مستقر نشده است اوضاع از داخل تا منطقه و بین‌الملل دارد تغییر فاحش پیدا می‌کند که این خیلی جای شکر دارد.

وی افزود: از دو سال و نیم قبل از پشت مرزها یا در داخل می‌گفتند که ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن نخواهد بود و حضرت آقا تازه به اعتبار دولت اسلامی، جوان و کارآمد گام دوم را نوشتند و اینکه جامعه اسلامی تحت تربیت دولت اسلامی به وجود می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دولت مثل یک خانواده است و فرزندان را او می‌پرورد، مطرح کرد: آیه‌های یأسی که سال‌ها و مخصوصا این ۸ سال اخیر برای مردم خواندند و وعده‌های دروغی که به مردم دادند اثر سوئی دارد اما آن دوران تمام شد.

عبادی گفت: افرادی که امروز مسئولیت دولت را پذیرفتند و وزرایی که بعد از ریاست جمهوری آمدند و منصوبین دیگری که در پست‌هایی نصب شدند این‌ها دیگر شب و روز ندارند، آثار تغییر خودش را نشان می‌دهد و نوبت شیرینی است که بعد از آن همه تلخی‌ها از دهه ۶۰ شیرین‌تر خواهد بود.

وی بیان داشت: ما هم با حفظ آن شئونی که باید رعایت کنیم آرزوی ما این است و در جهت اینکه باید شایسته‌سالاری شود و باید انسان‌های توانمند، صالح و انقلابی بیایند، در حد ارشادی بر اساس ملاک‌ها، امیدواریم دوستانی که در این جهت منع قانونی ندارند و ورود پیدا کردند خوب بایستند و حرفشان را منطقی بگویند و امور به اهلش سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در شرایط مساعد آینده به هیچ مسئولی در هیچ رتبه‌ای اجازه داده نشود که هر کاری می‌خواهند انجام دهند، چون خود دولت هم پشتیبان این قضیه است یعنی با دولت همکاری شود که عناصری به اسم دولت نتوانند به هر کاری دست بزنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =