بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از کشف مواد مخدر صنعتی تا دستگیری سارقان موتورسیکلت در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ماموران انتظامی نهبندان ۷۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۳۹ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش در بازرسی از ۳ دستگاه موتورسیکلت کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی این شهرستان به ۳ موتورسیکلت در حال تردد مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به آن‌ها دستور ایست دادند.

وی افزود: راکبان موتورسیکلت‌ها با مشاهده ماموران پلیس بر سرعت خود افزودند و متواری شدند که مأموران با اقدامات پلیسی و شلیک چند گلوله به صورت هوایی موتورسیکلت‌ها را متوقف کردند.

سردار فرشید با بیان این که در این عملیات مجموعاً ۱۰۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شده است، افزود: مأموران در این رابطه ۳ موتورسیکلت توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران در بازرسی از موتورسیکلت‌ها ۷۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۳۹ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

دستگیری ۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در فردوس

سرهنگ «علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی فردوس با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی فردوس در پی گزارشات مردمی مبنی بر این که محل‌هایی در سطح این شهرستان به پاتوق معتادان تبدیل شده و نارضایتی اهالی را به وجود آورده است، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: مأموران در این عملیات، ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و ۵ معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ فولادی افزود: مأموران در این زمینه یک باب منزل مسکونی را که به محل فروش مواد مخدر تبدیل شده بود به دستور مقام قضائی پلمپ و یک خودرو توقیف کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در درمیان

سرهنگ «حسن دشتستانی» فرمانده انتظامی درمیان گفت: با وقوع سرقت ۲ موتورسیکلت در شهرستان بیرجند، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان درمیان قرار گرفت.

سرهنگ دشتستانی افزود: مأموران پلیس آگاهی درمیان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر انتقال ۲ موتورسیکلت سرقتی توسط سارقان به این شهرستان، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، آن‌ها را دستگیر و ۲ موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۲ موتورسیکلت و همچنین به ۷ فقره سرقت از شهرستان بیرجند و درمیان اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دشتستانی گفت: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۴۹


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =