۴۷۴ نفر از طریق دفاتر کاریابی خراسان‌جنوبی مشغول به کار شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در پنج ماهه امسال تعداد ۴۷۴ نفر توسط دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی استان به کار گمارده شده‌اند.

غلامرضا اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر ۸ دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در خراسان‌جنوبی فعال است.

وی با بیان این افرادی که جویای شغل هستند با مراجعه به دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌ها می‌توانند ثبت‌نام و به تناسب مهارتی و علاقه‌ای که دارند در شغل‌های تقاضا شده مشغول به فعالیت شوند، تصریح کرد: در پنج ماهه امسال یک هزار و ۸۳ نفر به عنوان کارجو به دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی استان مراجعه و تقاضای خود را برای یافتن شغل ثبت کرده‌اند.

کسب ۱۳۶۳ فرصت شغلی در دفاتر کاریابی خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در پنج ماهه امسال یک هزار و ۳۶۸ فرصت شغلی در دفاتر کاریابی شغلی استان کسب شده‌اند.

اشرفی با اشاره به اینکه در پنج ماهه امسال تعداد ۴۷۴ نفر توسط دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی استان به کارگمارده شده‌اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۱۶ نفر در بخش صنعت که شامل ۴۶ درصد و ۲۵۸ نفر در بخش خدمات شامل ۵۴ درصد مشغول فعالیت شده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =