دستگیری ۱۲۴ قاچاقچی/ ۲ تن مواد مخدر در خوسف کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است.

«کاظم صادقی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف امروز در گفت‌وگو با فارس از بیرجند، با اشاره به اینکه خوسف ، شهرستانی وسیع ، پراکنده ، کویری و در مسیر انتقال مواد مخدر است ، گفت: با وجود محدودیت‌های موجود در این شهرستان ، آمار کشفیات مواد مخدر در سطح استان نسبت به سایر شهرستان‌ها مطلوب بوده است.

صادقی با بیان اینکه ریشه بیشتر جرائم و تخلفات ، مواد مخدر است، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ناجا ، مبارزه با مواد مخدر است که هر ساله ابلاغ می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون دو تُن و ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهرستان خوسف کشف شده است که بیشترین مواد مخدر کشف شده با یک تن و ۹۴۳ کیلوگرم از نوع تریاک بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوسف افزود: همچنین از این مقدار ، ۲۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مرفین و بیش از ۷۶ کیلوگرم هروئین و ۳۱۱ کیلو حشیش کشف شده است.

صادقی از دستگیری ۱۲۴ نفر در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: از ابتدای امسال پنج خرده فروش، ۸۲ قاچاقچی و ۳۷ معتاد بازداشت شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۵۲ دستگاه خودرو توقیف شده است، افزود: مقابله با پدیده خرده فروشی مواد مخدر در شهرستان از اولویت‌های ما است که  به این منظور تاکنون چهار پاتوق استعمال و توزیع مواد مخدر پلمب شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۹/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =