تلخ اما واقعی | توزیع سهمیه واکسن برکت خراسان‌جنوبی در مشهد!

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که یک سهمیه واکسن برکت به خراسان‌رضوی ارسال شده و در مشهد توزیع و متأسفانه به خراسان‌جنوبی هیچ واکسن برکتی تحویل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از کاهش سن واکسیناسیون در خراسان‌جنوبی خبر داد و اظهار داشت: متولدان ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا ثبت‌نام کنند.

وی از این گروه سنی درخواست کرد به منظور تسریع روند واکسیناسیون در استان  هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir  اقدام کنند و براساس زمان و مکانی که برای تزریق واکسن انتخاب کرده‌اند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی همچنین در خصوص نبود واکسن برکت و درخواست‌های مکرر شهروندان در این خصوص، عنوان کرد: از سوی وزرات بهداشت، منطقه ۹ مشهد قطب تحویل واکسن کرونا به خراسان‌جنوبی تعیین شده است.

شریف‌زاده مطرح کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که یک سهمیه واکسن برکت به خراسان‌رضوی ارسال شده و در مشهد و شهرستان‌ها توزیع شده و متأسفانه به خراسان‌جنوبی هیچ واکسن برکتی تحویل نشده است.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع علی‌رغم تمام پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند رخ داده است، گفت: رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی بیرجند امروز اعتراض خود را برای این موضوع به وزارت بهداشت اعلام کرده و پیگیر دریافت سهمیه‌های واکسن برکت و آسترازنکا در استان هستیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =