لزوم استفاده دستگاه‌های اجرایی ازمحصولات بومی در پروژه‌های عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بر لزوم استفاده دستگاه‌های اجرایی از تولیدات استان در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و این اقدام در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فرهادی ظهر امروز در جلسه شورای فنی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: قرار نیست آلودگی‌های واحدهای تولیدی برای شهروندان باشد اما از تولیدات مرغوب این کارخانجات بهره‌ای نداشته باشند.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدی مکلفند در قبال مسئولیت اجتماعی‌شان، تولیداتی با کیفیت مطلوب را در اختیار شهروندان قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جوبی ضمن قدردانی از تلاش تولیدکنندگان در ایجاد زمینه‌های اشتغال در استان، گفت: قرار نیست ما همیشه پاسخگوی مطالبات تولیدکنندگان باشیم بلکه آن‌ها هم باید پاسخگوی درخواست‌های ما و شهروندان باشند.

فرهادی ادامه داد: این موضوع قابل قبول نیست که ما برای اجرای پروژه‌های داخل استان، کاشی و سرامیک باکیفیت را از دیگر مناطق و با تحمیل هزینه‌های سنگین تهیه کنیم در حالی که شرایط برای تولید این محصول در منطقه فراهم است.

وی متذکر شد: تولیدکنندگان استان اگر توجیه شوند و از پیامدهای این اتفاق مطلع گردند بدون تردید همراهی و نسبت به عرضه محصولات درجه یک خود در بازار استان نیز اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بر لزوم استفاده دستگاه‌های اجرایی از تولیدات استان در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: با فعال بودن چندین واحد تولیدی، زمینه‌های تولید مصالح ساختمانی باکیفیت در استان فراهم است لذا باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و این اقدام در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان است.

فرهادی در ادامه به موضوع استفاده از سیستم‌های نوین در پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: کاربرد سیستم‌های نوین ضمن اینکه باعث کاهش هزینه‌ها و مشکلات زیست محیطی می‌شود، افزایش راندمان را به همراه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو نکته مهم در بحث استفاده از این سیستم‌ها باید مد نظر قرار گیرد که یکی دقت در ضوابط و استانداردها و دیگری تغییرات اقلیمی منطقه است که باید لحاظ شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =