«مهر مهربانی» برای دانش‌آموزان محروم/ توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از اجرای طرح «مهربانی مهر» با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: هدف از این طرح کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب‌پذیر و آسیب‌‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبان است.

وی از اجرای طرح «مهربانی مهر» با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و بیان داشت: هدف از این طرح کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اضافه کرد: طرح «مهربانی مهر» در سال جاری در راستای شناسایی و کمک به دانش‌آموزان در مناطق محروم استان و جمع‌آوری کمک‌های خیران در قالب بسته‌های نوشت‌افزار، لوازم ورزشی و بازی‌های سرگرمی و فکری اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۳ مرحله شناسایی، جمع‌آوری کمک و توزیع از ۵ تیر آغاز و تا ۳۰ مهر سال جاری ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ریالی ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع می‌شود است.

وی اضافه کرد: تعداد ۹۰۹ کیف و بسته کمک‌های اولیه در بین مدارس محروم و دارای کانون‌های دانش‌آموزی در حال توزیع است و تاکنون ۴۴ میلیون تومان نیز در این خصوص جمع‌آوری شده و همچنان ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت جهادی و عام‌المنفعه توسط خیرین و داوطلبان هلال‌احمر جهت کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و از خیران و نیکوکاران استان خواستاریم همانند سال‌های گذشته این نهاد را در کمک‌رسانی به افراد نیازمند یاری کنند و کمک‌های انسان‌دوستانه خود را به این جمعیت تحویل دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 16 =