آموزش حضوری در مدارس «زیرکوه»/ ظرفیت هر کلاس؛ ۱۵ دانش‌آموز

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه گفت: آموزش در تمام مدارس زیرکوه به صورت حضوری و با ظرفیت هر کلاس حداکثر ۱۵ دانش‌آموز انجام خواهد شد.

علیرضا طالبی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زیرکوه، با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، اظهار داشت: آموزش در تمام مدارس زیرکوه به صورت حضوری و با ظرفیت هر کلاس حداکثر ۱۵ دانش‌آموز انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدارس روستایی و عشایری و کم‌جمعیت  هر روزه به صورت حضوری و مدارس با جمعیت بالا نیز به صورت دو گروه(الف و ب) و به‌صورت حضوری دایر خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه با بیان اینکه مدارس متوسطه دوم در روزهای پنجشنبه نیز دایر خواهد بود، مطرح کرد: خوابگاه‌های دانش‌آموزان با تعداد محدود و با رعایت فاصله‌گذاری و به صورت گروه‌بندی دایر خواهد بود.

طالبی‌فر اضافه کرد: در کنار آموزش حضوری استفاده از مدرسه تلویزیونی  برای دانش‌‌آموزان توصیه می‌شود همچنین از ظرفیت شبکه «شاد» برای برنامه‌های کمک آموزشی و ارائه تکالیف استفاده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان کلیه نکات بهداشتی را در هنگام حضور در مدارس رعایت کنند، گفت: از اولیای گرامی خواهشمندیم نهایت همکاری را با عوامل اجرایی مدارس داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان، اعلام کرد: کلیه فرهنگیان و عوامل اجرایی مدارس واکسینه شده‌اند و انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز از  پایه دوازدهم آغاز شده و تا پایان مهرماه کلیه دانش آموزان واکسینه خواهند شد.

طالبی‌فر با اشاره به اینکه اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در کلیه مدارس شهرستان حداقل برای یک ماه موجود و از این بابت نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ساعات کار مدارس ابتدایی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و مدارس متوسطه اول و دوم از ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =