سرشماری کشاورزی در خراسان جنوبی الکترونیکی انجام می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان جنوبی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

خبر طبس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: سرشماری عمومی کشاورزی در خراسان جنوبی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، علی رضایی در ستاد سرشماری عمومی کشاورزی خراسان جنوبی، اظهار کرد: تاکنون چهار سرشماری کشاورزی در کشور انجام شده و سه سرشماری مربوط به دوران قبل از انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: سرشماری کشاورزی امسال به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از پنجم مهرماه در خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: برای سرشماری کشاورزی با ادارات مکاتباتی انجام شده تا میزان همکاری آن‌ها در سرشماری مشخص شود.

رضایی افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی ماه گذشته در سمینار آموزشی که در تهران برگزار شد، شرکت کرده و نقشه‌کش‌ها نیز جزو بهترین‌ها هستند.

وی اظهار کرد: نقشه‌ها برای ۱۱ شهرستان، ۳۹ آبادی و ۲۸ شهر طراحی و به‌روز شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: سرشماری در خراسان جنوبی از پنجم مهرماه آغاز و تا ۱۸ آبان‌ماه ادامه دارد.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: افراد برای ثبت نام در آمارگیری می‌توانند تا تاریخ ۲۰ شهریور ماه به ثایت اینترنتی مراجعه کنند.

احمدرضا رضایی افزود: تاکنون ۳۴۴ نفر برای آمارگیری ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد ۱۲۰ نفر پذیرش و صلاحیت خواهند شد.

وی اظهار کرد: برای ثبت‌نام در آمارگیری لزومی ندارد که حتما فرد ثبت‌نام کننده، در رشته کشاورزی تحصیل کرده باشد.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: آمارگیران در زمان سرشماری روزانه ۸ ساعت فعالیت خواهند داشت و سرشماری عمومی کشاورزی امسال به صورت الکترونیکی و با استفاده از تبلت انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =