نماز جمعه بیرجند بعد از ۶ ماه دوباره اقامه می‌شود

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه در شهر بیرجند بعد از ۶ ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حامد شاهبیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، ضمن ابراز امیدواری نسبت به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در نماز جمعه‌های استان اظهار داشت: نماز دشمن‌شکن جمعه در شهر بیرجند بعد از حدود ۶ ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمازگزاران بیرجندی و هم‌استانی همواره بهترین یاریگران ستاد مقابله با کرونا در کنترل بیماری کرونا بوده‌اند، اضافه کرد: مؤمنان نمازگزار قطعاً از هیچ کوششی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اقامه نماز جمعه بیرجند فروگذار نخواهند کرد.

وی بیان داشت: با توجه به تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا نماز جمعه این هفته ۱۶ مهر ماه جاری پس از حدود ۶ ماه در بیرجند برگزار می‌شود؛ طبق این تصمیم‌گیری و با توجه به تغییر رنگ شهرها از این پس مانعی برای برگزاری نماز جمعه در مرکز استان وجود ندارد.

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نمازگزاران از هرگونه تجمع خودداری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =