فوت ۳ نفر و بستری ۱۲ بیمار جدید کرونا طی شبانه‌روز گذشته در خراسان‌جنوبی

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:طی شبانه‌روز گذشته ۳ نفر در استان خراسان‌جنوبی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

«کامبیز مهدی‌زاده» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۶۲ آزمایش کرونا در استان انجام که ۵۸ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد، اظهار داشت: از این تعداد مبتلای جدید به کرونا، ۱۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند و ۴۶ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: هم‌اکنون ۱۵۴  بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۹ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۱۵ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی تصریح کرد: وضعیت ۶ بیمار از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه وخیم است.

مهدی زاده آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی از ابتدا تاکنون را ۱۱۵۳ نفر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون ۵۹۲ هزار و ۴۱۳ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: از این تعداد ۳۹۹ هزار و ۹۲۲ نفر دز اول و ۱۹۲ هزار و ۴۹۱ نفر دز دوم را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =