عضویت رایگان در کانون‌های پرورش فکری خراسان‌جنوبی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، کودکان و نوجوانان استان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ مهرماه به صورت رایگان در مراکز کانون استان عضو می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، طاهره حمیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،  اظهار داشت: همزمان با هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کودک و نوجوان با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به دو صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به روز شماره هفته ملی کودک، گفت: اولین روز از این هفته با عنوان «کودک، صلح، بازی و نشاط» دومین روز با عنوان «کودک، باورهای دینی و معنویت»، سومین روز به عنوان «کودک خانواده و مهارت‌های زندگی» و چهارمین روز با شعار «کودک، امنیت، بهداشت و سلامتی» نامگذاری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی ادامه داد :«کودک، کتاب، هنر و ادبیات» و «هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» نیز عناوین روزهای ششم و پایانی این هفته هستند.

حمیدی مطرح کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بهره‌مندی از خدمات کانون می‌توانند روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر به صورت رایگان عضو مراکز کانون در سطح استان شوند و از فعالیت‌های عمومی که به صورت حضوری و مجازی در این مراکز برگزار می شود استفاده کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =