دستیابی به عبودیت هدف نهایی نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند با بیان اینکه پس از پیروی انقلاب اسلامی جامعه اسلامی شکل گرفت، اظهار کرد: اکنون باید با مراقب از انقلاب و حکومت اسلامی زمینه بیش از پیش عدالت اجتماعی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری عدالت هدف نهایی نیست بلکه هدف میانی است، تصریح کرد: هدف نهایی در نظام اسلامی دستیابی به عبودیت است.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت بدون شک از سوی حاکمان به تنهایی امکان ندارد، گفت: مردم نیز با حضور در صحنه و پیروی از امامت و ولایت باید زمینه اجرای آن را فراهم کنند.

خطیب جمعه بیرجند بر وحدت اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنان قصد دارند وحدت بین مسلمانان را خدشه دار کنند و در این زمینه باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه تقوا و عبودیت زمینه انسجام و وحدت را فراهم می‌کند، گفت: مساله وحدت و انسجام اسلامی در موقعیت فعلی جهان اسلام ضروری است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به کشتار نمازگزاران افغانستانی و شهادت آنان تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اینکه در منطقه شکست خوردند اما هنوز به دنبال ایجاد نا امنی و اختلاف مذهبی و عمومی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در کشور افغانستان است، گفت: غربی‌ها با حضور در منطقه عامل ایجاد ناامنی‌ها هستند و از دولت حاکم بر افغانستان انتظار داریم در زمینه تأمین امنیت مردم به رسالت خود عمل کند.

وی به هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و بیان داشت: وحدت بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مایه افتخار و اقتدار است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات کشور عراق و دستاوردهای خوب آن عنوان کرد: آمریکایی به دنبال تعویق انتخابات عراق بودند اما بسیج این کشور سبب شد تا این امر در کمال امنیت برگزار شود.

وی تصریح کرد: اکنون شاهد حضور مردم و پیروزی جریانات اسلامی هستیم و امید است آینده خوبی را در عراق شاهد باشیم.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: حضور آمریکایی در کشورهای مختلف نه تنها مشکلات آن را حل نکرده بلکه استقلال آنها را نیز دچار مشکل کرده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =