کشف ۹۳۷ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در عملیات مشترک با مأموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده پژو پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شد که مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از سواری پژو ۷۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: مأموران در ادامه این عملیات یک موتورسیکلت که راه پاک‌کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرشید با اشاره به اینکه مأموران در این زمینه یک خودرو و یک موتورسیکلت توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور «بیرجند-قاین» به یک سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران سواری سمند را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو ۲۱۸ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرشید اضافه کرد:مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ را در ارتباط با سواری سمند حامل مواد مخدر شناسایی و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده پس از مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در استعلام انجام شده از سامانه‌های پلیس هر ۲ خودروی توقیف شده سابقه سرقت دارند و یکی از متهمان دستگیر شده نیز از سارقان سابقه‌دار است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =