جنگ تمام‌ عیار استکبار برای کاهش جمعیت/ طرح جوانی جمعیت؛ متشکل از یک بسته جامع

طاهره روستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: تعداد اولاد از قدیم ثروت خانواده بوده و فرهنگ قدیم اینگونه نبوده مسکن و ماشین را داریی خانواده حساب کنند چراکه این موارد بقا و دوامی نداشتند ولی تعداد نیروی انسانی خانواده، کشور و اجتماع می‌تواند بیشترین دارایی و آورده برای جامعه باشد.

وی بیان داشت: ضعف فرهنگ و دقت بیجای برخی دولت‌ها باعث شد زیر بار پروتکل‌های جهانی(کاهش جمعیت) بروند و آن‌ها خیلی مغرضانه روی ایران کار می‌کردند تا قدرت و اعتبار ایران را کاهش دهند و در این مسیر تنطیم شده و برنامه‌ریزی شده جنگ جمعیتی شکل گرفت.

استاد حوزه علمیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: اگر به گذشته برگردیم و مطالعه‌ای داشته باشیم متوجه می‌شویم در مجمع‌الجزایر سوالبارد نروژ در ۱۰۰ کیلومتری قطب شمال انبار بزرگ(انبار قیامت) در جزیره‌ای دورافتاده قرار گرفته‌ که بذرهای همه کشورهای جهان را جمع‌آوری و به این مکان انتقال دادند که تلاش برای از بین بردن آن بذرها در سراسر جهان و جایگزین کردن بذرهای تغییر ژنتیک یافته و عقیم است.

نقش آمریکا در بنیان جنگ جمعیتی

روستا با اشاره به اینکه بیوتروریسم مواد آرایشی، دارویی، مواد غذایی و  بسیاری از موارد دیگر که وارد کشور می‌شد به راحتی نازایی و سقط جنین را سبب می‌شد، اضافه کرد: این اقدام مغرضانه به کشورهای دارای جمعیت وارد شد چون کدخدا تصمیم گرفته این همه جمعیت در دهکده جهانی به نفع ابرقدرتی او نیستند و تصمیم گرفته بخشی از جمعیت را کم کند.

وی با تأکید بر اینکه ما یک جنگ جمعیتی طراحی شده، منظم و فازبندی شده را داشتیم، عنوان کرد: در این جنگ همه پیوست‌های فرهنگی را دیده بودند، حتی در رسانه خانواده کم جمعیت و مجرد را داشتیم.

طرح جوانی جمعیت از افتخارات مجلس است

استاد حوزه علمیه در خراسان‌جنوبی طرح جوانی جمعیت را یکی از افتخارات مجلس یازدهم دانست و مطرح کرد: متأسفانه بر اثر بی‌تدبیری و مغرضانه بودن برخی دولتمردان در دولت‌های قبلی سیر نزولی را به شدت داشتیم به طوری که جمعیت ما از حد جایگزینی هم خارج شده است.

روستا به پنجره جمعیتی کشور اشاره و در این خصوص توضیح داد: برای هر کشوری یک پنجره جمعیتی تعریف شده که چندین سال است و برای کشور ما هم ۴۰ سال بوده که ۲۰ سال آن به هدر رفته و هم‌اکنون برای ۲۰ سال دیگر این پنجره جمعیتی باز است و باید از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

بی‌توجهی دولتمردان به فرمایشات رهبری

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی نیازمند یک اقدام ابتکاری و عاجلانه بودیم، مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از زمانی که بحث جمعیتی مطرح بود بیش از ۸۰ بار به این موضوع ورود و تأکیداتی داشتند که متأسفانه انگشت اشاره غربی‌ها را در دولت‌ها قوی‌تر می‌دیدیم تا گفتمان‌سازی فرمایشات رهبری.

استاد حوزه علمیه در خراسان‌جنوبی به کاهش نرخ جمعیت و ترس خانواده‌ها از فرزندآوری اشاره و یادآور شد: شاید دلیل اصلی این موضوع همان جنگ فرهنگی دشمن بود اما در کنار این مسائل اقتصادی شدت بیشتری داشت که ترس از فرزندآوری را بیشتر می‌کرد.

روستا طرح جوانی جمعیت را متشکل از یک بسته کامل و جامع دانست و عنوان کرد: اجرای این بسته کار را تهسیل و اشتیاق به فرزندآوری را بیشتر خواهد کرد.

گلایه از سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها

وی با اعلام اینکه ما در کشور در بخش منابع (معادن، نفت، گاز و غیره) رتبه‌های خیلی خوبی را داریم و از حیث ثروت هیچ مشکلی نداریم و دستمان کاملا پر است، اضافه کرد: اما از حیث تراکم جمعیتی وضعیت خوبی نداریم که این مهم از سوءمدیریت‌ها و سوء تدبیری‌ها است.

استاد حوزه علمیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: ما با همین منابع می‌توانستیم جوانان را شاغل و متأهل کنیم که متأسفانه عزمی برای این کار وجود نداشته اما در این دولت با اجرای این طرح و حمایت‌های دولت قطعا اقبال جوانان به ازدواج و فرزندآوری بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =