رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ برتر در بیرجند برگزار شد

رییس هیات کشتی خراسان جنوبی امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دور برگشت بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی یادبود پیشکسوت کشتی خراسان جنوبی مرحوم محمد میابادی به میزبانی شهرستان بیرجند امروز از ساعت ۹ صبح آغاز شده است.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های بابل مازندران، مدافع حرم قم، دانشگاه آزاد اسلامی کشور و خراسان جنوبی در سالن ورزشی مخابرات بیرجند به مدت یک روز در حال برگزاری است.

عباس سروری بیان کرد: در این رقابت‌ها ۲۵ کشتی‌گیر با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم خراسان جنوبی اکنون در رده سوم این دوره از رقابت‌ها قرار دارد.

وی افزود: خراسان جنوبی کشتی‌گیرانی از جمله امین گلکاری، مسعود سروری، مهدی کمالی، مهرشاد عباسی و امیرحسین حسینی را در ترکیب تیم برای مصاف با رقیبان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با مربیگری حسن گلکاری، مسعود و مجتبی سروری و سرپرستی حسین حسن‌نژاد دارد.

“علی اصلی” پیشکسوت کشتی خراسان جنوبی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ در این رقابت‌ها حضور دارد و این مسابقات از شبکه استانی خاوران به‌صورت زنده در حال پخش است.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =