مردم نباید در پیچ و خم ادارات معطل بمانند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: مردم نباید در پیچ و خم ادارات معطل بمانند.

خبر طبس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: مردم نباید در پیچ و خم ادارات معطل بمانند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمد‌علی ایمانی در نخستین نشست تخصصی تبیین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی که با حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: نقش امر به معروف و نهی از منکر در پویایی، توسعه و رسیدن جامعه به اهدافش بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروز با الهام از تعالیم روح‌بخش اسلام به عنوان یک الگو در جامعه اسلامی مطرح شده، نیز این مهم را مدنظر خود قرار داده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز نشانه‌های پوچ‌گرایی نظام سرمایه‌داری در گوشه و کنار دنیا مشهود شده است، گفت: اندیشه اسلام است که کامل بوده و سعادت جامعه را تضمین می‌کند، ما نیز باید قدردان آن باشیم.

ایمانی با بیان اینکه بهترین راه برای قدردانی از این نعمت، ترویج بیش از پیش اندیشه‌ها و نگرش‌های اسلام است، یادآور شد: مسئولان باید به گونه‌ای رفتار کنند که مردم به اسلام امیدوار شوند.

وی تأکید کرد: وظیفه مسئولان روابط‌ عمومی‌ها و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این مسیر مضاعف است و مسئولان روابط عمومی‌های استان در همه عرصه‌ها حضور فعال و چشم‌گیر داشته‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تحقق کردن مقوله فرهنگ در جامعه، مکانیزم‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، عنوان داشت: نخستین مکانیزم، نهادینه کردن فرهنگ است.

ایمانی ادامه داد: به همین منظور شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده است.

وی، درونی کردن فرهنگ را مکانیزم دیگر تحقق آن در جامعه عنوان کرد و متذکر شد: تا زمانی که اعتقاد قلبی وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: درونی کردن فرهنگ در جامعه مستلزم شناخت وافی و کافی، نگرش صحیح و شایسته نسبت به مقوله فرهنگ و گرایش قلبی و عمل به آن است.

ایمانی، خطاب به مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی، گفت: در این راستا شما به عنوان پیش‌قراولان دولت باید بیش‌تر از گذشته خود را مجهز کنید.

وی در پایان بیان کرد: مردم نباید در پیچ و خم ادارات معطل بمانند و باید به گونه‌ای با آن‌ها رفتار شود تا نسبت به نظام امیدوار شوند و در این راستا روابط عمومی‌ها نقش بسزایی دارند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =