مشاغل خانگی خراسان‌جنوبی مورد حمایت قرار می گیرند

«زهره روستا» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: ۱۳ آبان ماه ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان و دانشجویان بصیر ایران اتفاق افتاد که به دنبال این حرکت آمریکا چند ناو خود را وارد خلیج فارس کرد و کمتر از یک روز از گذشت این واقعه امام(ره) مبتنی بر آیات قرآن بزرگترین ارتش انقلاب و کم هزینه ترین اما سرمایه‌دار ترین ارتش انقلاب را به عنوان بسیج ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه قدرت بسیج بازدارنده بوده و هیچ اقدامی نمی‌تواند آن را نابود کند، تصریح کرد: بسیج از چند سال گذشته همچنان مستقر و مقتدرانه در حال حرکت و فعالیت بوده چون پشتوانه مردمی و رهبری الهی دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات بسیج جامعه زنان در استان، یادآور شد: مأموریت اصلی بسیج خدمت خالصانه به ملت و اسلام است.

روستا با بیان اینکه بهترین خدمات دموکراسی واقعی را می‌توان در بسیج مشاهده کرد، اضافه کرد: اقتصاد کشور با بسیج مردمی شده به طوری که می‌تواند بر تحریم‌ها غلبه کند.

وی گفت: فعالیت بسیج در قالب تقوا، بصیرت و حضور به موقع در حوزه های مختلف منجمله در حوزه بانوان اقدامات خوبی انجام داده و تمامی فعالیت‌ها در مجموعه بسیج برای ارتقاء انسان بوده که به همین سبب انسان جایگاه مهمی در این سازمان دارد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مهم ترین و رأس فعالیت بسیج را بحث حلقه‌های صالحین دانست و افزود: همه بسیجیان در رده‌های مختلف در حلقه‌های صالحین سازماندهی می‌شوند.

روستا به برخی از برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان استان در طی هفته بسیج مستضعفان اشاره داشت و یادآور شد: حضور حلقه‌های صالحین در هیأت عاشقان ولایت برای بهره‌گیری از سرچشمه‌های معنویت، حضور باشکوه بسیجیان در مراسم میقات صالحین در محل نماز جمعه‌های سراسر استان و ایجاد کلینیک خانواده محور برای مشاوره در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی، رزمایش ثامن در راستای مباحث بصیرتی، حضور جهادگران در ابتدای هفته بسیج در مناطق محروم استان و ارائه خدمات مختلف محرومیت زدایی، رزمایش بزرگ نمایش اقتدار با حضور هزاران دسته و گردان بسیجی، برگزاری مهدهای محله محور برای آموزش به کودکان و نونهالان از جمله این برنامه ها است.

وی بیان داشت: امروز برترین فعالیت سازمان بسیج جامعه زنان تبیین و معرفی ویژگی‌های بانوان در تراز انقلاب با سبک زندگی فاطمی براساس فرمایش مقام معظم رهبری است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی به برنامه هیأت اندیشه‌ورز اشاره کرد و گفت: براساس این برنامه مسائل و مشکلات حوزه بانوان استان مورد بررسی و احصاء قرار گرفته و برنامه‌ها و پیشنهادات خوبی در این حوزه صورت گرفته که در هفته بسیج اسناد توانایی بانوان رونمایی می شود.

روستا خاطرنشان کرد: تلاش داریم با هماهنگی و همکاری سایر معاونت‌های سپاه استان تولیدات خانگی و مشاغل خانواده محور را توسعه داده تا درآمد خوبی برای خانواده ها ایجاد شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =