هنرنمایی ورزشکاران خراسان‌جنوبی برای آسیایی شدن

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون شمشیربازی کشورمان از نوجوان خراسان‌جنوبی برای حضور در اردوی امادگی تیم ملی دعوت به‌عمل آورد.

 محمدجواد سعیدی‌راد در مسابقات قهرمانی و انتخابی شمشیربازی نوجوانان کشور خوش درخشید و در جمع هشت نفر برتر ایران قرار گرفت.

اردوی آمادگی تیم‌ملی شمشیربازی نوجوانان ایران از پنجم تا دهم آذرماه در تهران برگزار و ورزشکاران ضمن فراگیری جدیدترین تاکتیک‌ها و تکنیک‌های روز جهان برای ملی‌پوش‌شدن‌ هنرنمایی می‌کنند.

منتخبین ملی‌پوش شمشیربازی نوجوان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اسفندماه قاره کهن آسیا راهی امارات می‌شوند.

هندبالیست‌های طبسی در اردوی تیم ملی

سرمربی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران ۳۵ بازیکن برتر باشگاههای هندبال کشور را به اردوی تیم ملی فراخواند.

در لیست دعوت‌شدگان مونائول مونتایا فرناندز به اردوی تیم ملی هندبال کشورمان نام پنج بازیکن ارزنده تیم باشگاه زغال سنگ طبس خراسان‌جنوبی می‌درخشد.

از خراسان‌جنوبی سعید علوی در پست گوشه چپ تیم هندبال انتخابی تیم ملی در اردوی آمادگی، ابوالفضل افضل‌نیا در بغل راست، مهدی موسوی در بغل چپ، محمدغلامی و محسن کرمیان بعنوان خط زن تیم به میدان می‌روند.

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۸ دیماه تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ به میزبانی عربستان سعودی در بندر دمام برگزار می‌شود که تیم هندبال جمهوری اسلامی ایران با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =