استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در حوزه‌های مدیریتی خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه، فرمانده و معاونین سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: خراسان‌جنوبی، بهترین مردم را دارد و باید قدر آنان را بدانیم که با وجود محرومیت‌ها و کاستی‌ها، همیشه همراه و همسو با نظام می باشند.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی جا برای کار، فراوان دارد و این ما هستیم که با جدیت باید پیگیر مسائل استان باشیم، بیان داشت: برای ما زمان، به دقیقه رسیده و فرصتی برای از دست دادن نداریم لذا باید از تمام وقت و انرژی برای پیگیری مسایل استان استفاده کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی به نقش مدیران در این زمینه اشاره کرد و گفت: کار اصلی ما تعالی استان است و کوتاهی مدیران ، باعث عدم پیشرفت و توسعه می‌شود.

قناعت با تأکید بر اینکه استعدادها و ظرفیت‌های استان به خودی خود تحول ایجاد نمی‌کنند،  تصریح کرد: برای جذب منابع از مرکز در راستای بهره‌برداری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های استان، مدیران ما باید ولایتمدار، پاکدست، انقلابی، کاربلد و جسور باشند.

وی متذکر شد: همانطور که در جلسه معارفه هم عنوان شد، مهم‌ترین کاری که در دستور کار داریم، کادرسازی و استفاده از نیروهای جوان کاربلد متخصص انقلابی در حوزه های مدیریتی استان است.

استاندار خراسان‌جنوبی اضافه کرد: ما در عرصه‌های بین‌المللی مدام در حال فتح سنگرها و پیشرفت‌های روزافزون هستیم اما در عرصه‌های داخلی به دلیل وجود افراد غیرمتخصص و ناتوان در پست‌های کلیدی، توفیقات مان کم می‌شود.

قناعت شرایط کشور را خاص دانست و گفت: از اول انقلاب تا الان سه رکن اصلی قوه مجریه، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی که به اقتصاد گره خورده‌اند، دست گروهی خاص بوده به همین جهت معیشت مردم را با مشکل موجه کرده‌اند.

وی اظهار داشت: افرادی که به تفکرات غربی تکیه داشتند، می‌خواستند با فشار به مردم ثابت کنند که نظام اسلامی، ظرفیت لازم را برای ایجاد معیشت و رفاه مردم را ندارد.

استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد: وظیفه دولت این است که پاسخگوی مشکلات مردم باشد و طی این مدت کوتاه هم عملکردها بیانگر این واقعیت است که مردم به توانمندی دولت دل بسته‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =