فوت ۲ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/ حال ۵ نفر از بیماران وخیم است

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته از مجموع از ۸۲۳ تست انجام شده در استان ۱۳۵ مورد جدید کرونا مثبت در استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیرجند با ۳۷ مورد تست مثبت در شبانه‌روز گذشته رکوردار بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد تست‌های مثبت کرونا ۳ مورد بشرویه، ۳ مورد خوسف، ۴ مورد درمیان، ۸ مورد زیرکوه، ۴ مورد سرایان، ۳ مورد سربیشه، ۲۸ مورد طبس، ۱۲ مورد فردوس، ۱۱ مورد قاین و ۲۲ مورد مربوط به نهبندان بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۲۰۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۸۵ نفر کرونا مثبت هستند.

شریف‌زاده ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۲۳ نفر از بیماران کرونایی استان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که متأسفانه حال ۵ نفر از این بیماران نامساعد است.

وی از فوت دو بیمار کرونایی در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با اضافه شدن موارد فوتی جدید این بیماری در استان مجموع مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری در سطح استان به رقم یک‌ هزار و ۲۳۶ نفر رسید.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =