ساختمان‌های مناسب‌سازی نشده پایان کار نمی‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «مهدی بهترین» شهردار بیرجند صبح امروز در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه روز جهانی معلولان، با تاکید بر اینکه در این دوره از مدیریت شهری قانون جامع حمایت از معلولان را اجرایی می‌کنیم، اظهار داشت: در این راستا هیچ پایان‌کاری خصوصا برای ساختمان‌های عمومی بدون رعایت قانون جامع حمایت از معلولان را صادر نخواهیم کرد.

وی افزود: در ایستگاه‌های اتوبوسرانی رمپ ویژه تردد ویلچر و در بهسازی و نوسازی معابر شهری قطعا مسیر تردد نابینایان و معلولان پیش‌بینی و اجرایی خواهد شد.

شهردار بیرجند با اشاره به گرامیداشت هفته معلولان، مطرح کرد: از جمله گروه‌های کمتر دیده شده جامعه هدف بهزیستی، معلولین جسمی، حرکتی و روانی، سالمندان،  بانوان و کودکان هستند که در راستای تکریم روز جهانی معلولان جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه معلولین را برگزار کردیم.

بهترین عنوان کرد: در این خصوص از محل منابع داخلی شهرداری و با مصوبه شورای اسلامی شهر بیرجند مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال در اختیار جامعه معلولان و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال نیز به جامعه نابینان که در مسابقات کشوری بابلسر حائز رتبه شوند، اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بیرجند تلاش می‌کند تا در راستای قوانین و معیارهای مصوب و قانون جامع حمایت از معلولان  امکان استفاده برابر از شهر را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =