تخصیص ۳۵۰ میلیارد اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و جمع‌بندی نهایی مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در راستای رفع مسائل استان باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم.

وی بیان داشت: آنچه در این جلسه جمع‌بندی می‌شود، فردا و طی نشستی به سمع و نظر دکتر مخبر خواهد رسید تا نهایی شده، جهت اجرا به وزارتخانه ها و دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پیرو سفر رئیس‌جمهور به استان، تعدادی از مطالبات ارائه گشت و مورد تأیید قرار گرفت، اضافه کرد: بعد از سفر و طی جلسه شورای برنامه‌ریزی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، لیست نهایی درخواست‌ها تهیه و در قالب پیشنهادات استان به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

قناعت افزود: هفته گذشته و طی جلسه‌ای در دفتر معاون اجرایی رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و جمعی از مسئولان استان، تمام این پیشنهادات، مورد ارزیابی قرار گرفت و بخشی از این پیشنهادات تصویب شد و تأیید تعدادی از آن‌ها هم به جلسه‌ای با حضور دکتر مخبر و وزرا موکول شد.

وی تصریح کرد: بنا به رایزنی‌هایی که در داخل استان صورت گرفته، موارد دیگری مدنظر دستگاه‌هاست که مقرر شد به لیست قبلی اضافه شود.

استاندار خراسان‌جنوبی عنوان کرد: امروز و در این جلسه در خصوص تمامی این موارد تصویب شده، نیازمند بررسی و پیشنهادات جدید، به طور مفصل، بحث و گفت‌وگو شد.

ملانوری تصریح کرد: هدف ما این است که از تمامی این موارد در جلسه‌ای که فردا با حضور دکتر مخبر و وزرا برگزار می‌شود، از تمام این موارد، دفاع خواهد شد.

وی گفت: از محل مصوبات سفر، تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته که این اعتبار در بین برخی دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی و غیره توزیع شد.

استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور، اعتبارات و تسهیلات ویژه‌ای را به استان تزریق خواهد کرد و برای تحقق صددرصدی این مصوبات، به طور جدی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =