کشف ۱۹۵ کیلو تریاک در خراسان‌جنوبی/ ۴ متهم دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنبوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت مأموران هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان بیرجند به ۲ خودروی سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودروها دستور ایست داده که راننده خودروها با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی افزود: مأموران خودروهای حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی و شلیک چندین تیر با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از خودروها ۱۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرشید تصریح کرد: مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ دیگر را که خودروهای حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد توقیف کردند که در مجموع این عملیات ۳ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر، که متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + ده =