بسته خبری پلیس خراسان‌جنوبی | از احتکار ۳۰ تن برنج پاکستانی تا کشف ۶۹ کیلو مواد افیونی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «رمضان مرادی» جانشین انتظامی شهرستان نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی نهبندان به ۲ دستگاه موتورسیکلت که با سرعت در حال حرکت بودند مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راکبان موتورسیکلت دستور ایست دادند که به محض مشاهده مأموران به سرعت خود افزوده و متواری شدند.

وی بیان داشت: مأموران موتورسیکلت‌ها را تعقیب و پس از طی مسافتی با اقدامات پلیسی آن‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از موتورسیکلت‌ها ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۱۸کیلو و ۷۰۰گرم حشیش کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۴۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق

مرادی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۴ خودرو مشکوک شدند و آن ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۴ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این زمینه ۴ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف۳۰ تن برنج پاکستانی احتکار شده

سرهنگ «حسن شجاعی‌نسب» جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات پلیسی از احتکار مواد غذایی در انباری که در اطراف شهرستان بیرجند بود مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران محل احتکار مواد غذایی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت این محل را بازرسی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی دقیق از این انبار، ۳۰ تن برنج پاکستانی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

شجاعی‌نسب با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در درمیان

سرهنگ «حسن دشتستانی» فرمانده انتظامی شهرستان درمیان، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان درمیان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک سارق و یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دشتستانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته به هشدارهای پلیس توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =