هندبالیست های فردوسی در لیگ دسته یک ماندند/حضوری چشمگیر با حمایت خیران

((محسن مراد زاده ))مدیر تیم هندبال فردوس در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند گفت: مسابقات مرحله اول لیگ دسته یک کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه گیتی پسند اصفهان از ۲۱ آذر ماه در شهر اصفهان شروع شده است.

به گفته وی در این مسابقات تیم هیئت هندبال فردوس با تیم های ره پویان بهبهان،گیتی پسند اصفهان،قنات زارچ یزد ، شهرداری ساوه هم گروه بود که در این رقابت ها با کسب دو پیروزی یک مساوی و یک شکست در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت و از صعود به مرحله نهایی مسابقات باز ماند.

او سطح رقابت ها امسال را با توجه به حضور اسپانسرهای قوی در سطح کشور در مقایسه سال گذشته بالاتر بیان کرد و افزود: در بیشتر گروها تا روز آخر مسابقات تیم های صعود کننده مشخص نبودند و رقابت های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

حمایت ویژه مجمع خیران 

به گفته وی تیم برای اولین بار با حمایت ویژه مجمع خیرین ورزشی شهرستان فردوس تشکیل و به مسابقات اعزام شد که از حمایت های این مجمع قدر دانی می کنیم.

وی با اعلام رضایت از حمایت همه جانبه هیئت هندبال فردوس افزود: همچنین قدردان حمایت های شهرداری و شورای فردوس، اداره ورزش و جوانان شهر ستان در جهت برگزاری اردو و در اختیار قرار دادن خودروی رفت و آمد هستیم.

به گفته فقط گلایه ای که وجود دارد مربوط به هیئت هندبال استان است که بیش از یکسال است که هیچ ارتباطی با هیئت شهرستان برقرار نکرده است و هیچ گونه کمک ،حمایت مالی و معنوی به جز ارسال مکاتبات رسمی هندبال فردوس به فدراسیون نداشته است که موجب نارضایتی هندبالیست های فردوس شده است.

انتهای پیام/ م


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =