ائمه جمعه چشم و گوش نظام و دولتمردان هستند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی امروز در جلسه گردهمایی ائمه جمعه اظهار داشت: نظام اسلامی توانست با تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری، همراهی مردم و رقم خوردن حماسه ۹ دی، از فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی شکل گرفته در کشور به سلامت عبور کند.

وی با گرامیداشت حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری، عوامل فتنه ۸۸ و نفوذی‌های نظام سلطه جزو خطوط قرمز نظامند.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه افزود: به فرموده مقام معظم رهبری روح یک شهر، امام جمعه آن است و این موضوع درخصوص همه ائمه جمعه به‌ویژه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به عنوان پدر معنوی استان کاملا قابل لمس است که با نفس پاک خود باعث برکات و تسکین بسیاری از دردها در استان می‌شوند.

وی اظهار داشت: ائمه جمعه شهرها باید محور وحدت، رشد و پیشرفت فرهنگی آن منطقه باشند لذا ما آنها را در کنار خود احساس می‌کنیم.

قناعت گفت: فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان شهرستان‌ها وظیفه دارند با ائمه جمعه همکاری و همیاری داشته باشند که این مهم به عنوان دستورالعمل به شورای اداری استان نیز ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: پایگاه‌های نماز جمعه در کشور ما قرارگاه فرهنگی است و ائمه جمعه به نوعی ضربه‌گیر نظام اسلامی هستند و مردم هر وقت از مدیران در موضوعی گلایه و شکایتی دارند به ائمه جمعه مراجعه می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ائمه جمعه باید با رصد فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری در شهرستان و انطباق آنها با شاخصه‌های نظام اسلامی و دولت، ما را یاری رسانند.

وی ادامه داد: ائمه جمعه و فرماندار دو بال پیشرفت شهرستان هستند لذا هرچه تعامل ائمه جمعه و فرمانداران بیشتر تقویت شود، توسعه منطقه نیز شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =