کویرتایر، مثل نگینی در صنعت کشور می درخشد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی با بیان این مطلب در جریان دیدار و گفتگوی مدیرعامل و دست اندرکاران شرکت کویرتایر و بازدید از این واحد تولیدی، اظهار داشت: کویرتایر که طی سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا به جایگاه فعلی برسد و این اشتغالزایی را رقم بزند، اکنون مانند نگینی در صنعت کشور می‌درخشد.

وی افزود: لاستیک سازی، صنعتی پیچیده است و تکنولوژی بالایی لازم دارد و کویرتایر به این لحاظ شرایط مطلوبی دارد.

استاندار متذکر شد: فعالان و دست اندرکاران این مجموعه، مجاهدان عرصه تولید استان و کشور می باشند.

قناعت بیان داشت: آن چه در این مجموعه ارزشمند و قابل تأمل است، علاوه بر تسلط بر کار علمی و اجرایی، کار تیمی و گروهی می‌باشد.

وی اظهار داشت: اعضای تیم در این مجموعه، کار خود را قبول دارند و عملکردشان با اعتقاد و باور همراه است که این بسیار ارزشمند می باشد.

استاندار با اشاره به تعاریفی که از داشته های خراسان جنوبی می شود، این استان را سرزمین ناشناخته‌ها خواند و گفت: این استان اگر چه به عنوان منطقه‌ای محروم شناخته شده اما از ظرفیت‌های بی نظیری برخوردار است.

به گفته وی؛ یکی از مهمترین ناشناخته های استان، نیروی انسانی ماهر، پیگیر و به روز است.

وی با اشاره به این که خراسان‌جنوبی زادگاه پدران علوم مختلف از جمله سم شناسی، ارتباطات، تعلیم و تربیت و… است، ادامه داد: مهندس زینلی به لحاظ برخورداری از توان و تخصص لازم، پدر علم و صنعت لاستیک سازی می‌باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 18 =