بیمارستان جدید بشرویه آماده نصب تجهیزات است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی شفیعی فرماندار بشرویه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه محوطه‌سازی بیمارستان نیز انجام خواهد شد ولی تاکنون نصب تاسیسات و تجهیزات انجام نشده است.

وی گفت: درباره تامین تجهیزات بیمارستان جدید بشرویه با پیگیری‌ها از استان و مرکز کشور، به ما قول داده شده که تجهیزات بیمارستان به‌طور کامل توسط وزارت بهداشت تامین شود.

فرماندار بشرویه درباره زمان قطعی افتتاح بیمارستان گفت: زمان دقیق افتتاح به تحویل موقت ساختمان توسط پیمانکار بستگی دارد البته باید محوطه‌سازی هم توسط پیمانکار دیگری انجام شود و در مجموع افتتاح به دهه فجر امسال نخواهد رسید.

وی اظهار داشت: بیمارستان شفا بشرویه در حال حاضر فعال است و عملیات اجرایی بیمارستان جدید نیز از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که تاکنون در زمینه احداث آن حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

شفیعی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه قرار بود امسال به بهره‌برداری برسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات به‌وجود آمده تکمیل این طرح مدتی به تاخیر افتاد.

وی همچنین گفت: ورودی‌های شهر بشرویه از سمت طبس و هم از سمت فردوس فاقد دوبانده‌سازی است اما با مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی در حال حاضر زیرسازی ورودی بشرویه به سمت شهرستان طبس به طول سه کیلومتر انجام شده است.

فرماندار بشرویه بیان کرد: مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هم برای احداث باند دوم مسیر بشرویه به سه راهی شهید زارع در حال پیگیری است که احداث این راه جزو مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =