پاسخگویی به مشکلات روستاییان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر با کمبود منابع آبی مواجه هستیم و می‌طلبد شورا‌ها و دهیاران در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب اقدام کنند و پاسخگویی به مشکلات روستاییان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

خبر طبس: رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر با کمبود منابع آبی مواجه هستیم و می‌طلبد شورا‌ها و دهیاران در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب اقدام کنند و پاسخگویی به مشکلات روستاییان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رضا شمسایی صبح امروز به مناسبت روز ملی روستا در جمع خبرنگاران گفت: روستایی یعنی پاکی، صداقت، وفای به عهد، ادای امانت، ‌ایمان و روستا یعنی جایگاهی که مسیر تلاش، کار و فداکاری را انسان در ‌آنجا به خوبی مشاهده می‌کند.

وی عنوان داشت: روستا تنها ذخیره برای بخش کشاورزی و مواد غذایی نیست بلکه روستا ذخیره بزرگ فرهنگی است و آداب و سنن قوی اسلامی و ایرانی در آنجا نهفته است.

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس همه ایران فداکاری و ایستادگی کرد اما روستاییان و عشایر نقش برجسته‌ای داشتند و روستا‌ها پیشتاز انقلاب، دفاع مقدس و مرزداری و مرزبانی کشور بودند و هستند.

وی ادامه داد: روستا باید روستا بماند و تبدیل به شهر نشود و تسهیلات لازم را برای روستا ایجاد کنیم یعنی معماری روستایی، ‌روستایی بماند.

این مسئول افزود: ما اگر می‌خواهیم به توسعه پایدار برسیم باید سهم قابل ملاحظه‌ای را به توسعه روستا‌ها بدهیم و نباید روستا‌ها تخلیه شود و روستاهایی که زیربنای تولید و حرکت جامعه‌اند حال نباید مشکل زا و باری برای شهر‌ها شوند.

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی بیان کرد: باید در این زمینه بانک‌ها امتیازات ویژه‌ای را برای روستائیان قائل شوند تا روستاییان بتوانند با بهره کمتر و امکانات بیشتر از منابع بانکی استفاده کنند و وام بگیرند.

شمسایی عنوان کرد: در حال حاضر با کمبود منابع آبی مواجه هستیم و می‌طلبد شورا‌ها و دهیاران در زمینه بهینه سازی مصرف آب اقدام کنند و پاسخگویی به مشکلات روستاییان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

دیدگاهی در “پاسخگویی به مشکلات روستاییان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است

  1. پاسخگویی به مشکلات روستاییان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است

    سلام پس چرا چند سال است راه ارتباطی فهالنج به معدن زغالسنگ که مسیرعبورکارگران روستاهای فهالنج -کریت -خسرو اباد – اصفهک وبخش دیهوک وتوابع ان که اسفالت ان خراب شده درست نمی کنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =