برتری بانوان خراسان جنوبی در مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور

«ابوالفضل علیزاده‌بیرجندی» رئیس هیأت ورزش کارگری خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات دارت قهرمانی بانوان کارگر کشور با معرفی برترین‌ها در شهرستان شاهرود استان سمنان بسته شد.

وی‌ افزود: در این ماراتن ملی۱۰ تیم از استان‌های کرمان، خراسان‌رضوی، سمنان، گلستان، مرکزی، یزد، مازندران، خراسان‌شمالی، خوزستان و خراسان‌جنوبی به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت ورزش کارگری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم دارت کارگران شهرستان طبس به نمایندگی از استان در دو بخش‌ بانوان و آقایان سیبل مسابقات را نشانه‌روی کرد.

علیزاده‌بیرجندی یادآور شد: در بخش انفرادی مسابقات دارت بانوان کشور «سیده‌ملیحه قریشی‌زادگان» از خراسان جنوبی با گردن‌آویز طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، «سارا رحمانی» از خراسان شمالی نایب قهرمان شد، همچنین «هیوا محمدی» از خراسان‌جنوبی و «نسرین رفیعی» از خراسان‌رضوی به مقام سوم مشترک رسیدند.

وی گفت:در رده‌بندی تیمی این رویداد ورزش ملی نیز تیم دارت بانوان کارگر خراسان‌جنوبی با کسب ۶۲ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، خراسان‌رضوی دوم و خراسان‌شمالی به مقام سوم رسیدند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =