ذخایر زغال‌سنگ طبس شرق کشور را متحول خواهد کرد/ +عکس

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: تبدیل زغال‌سنگ به بنزین و قیر را از برنامه‌هایی است که با عزم ملی دولتمردان با تغییری شگرف در چهره شهرستان و حتی شرق کشور خواهد توانست موجب عمران، آبادانی و اشتغال‌زایی مناسبی شود.

خبر طبس: رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: تبدیل زغال‌سنگ به بنزین و قیر را از برنامه‌هایی است که با عزم ملی دولتمردان با تغییری شگرف در چهره شهرستان و حتی شرق کشور خواهد توانست موجب عمران، آبادانی و اشتغال‌زایی مناسبی شود.

رضا شمسایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدید صوت گرفته از پروژه زغال سنگ طبس در منطقه پروده خواستار توجه و عزم جدی دولت و کمک به بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در این بخش مهم هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: تلاش مدیریت و مهندسان و پرسنل خدوم شرکت زغال سنگ پروده طبس جای تشکر دارد و تلاش ها و فعالیت های آنان همانند جهادگران هشت سال دفاع مقدس است که با عزم و غیرت ملی در شرایط سخت و دشوار در عمق ۳۰۰ الی ۴۰۰ متری زیر زمین به فعالت شبانه روزی اشتغال دارند.

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: با توجه به طرح های نو و نوین در عرصه صنعت و تکنولوژی توسط نخبگان و مبتکران ایران اسلامی تبدیل زغال سنگ به بنزین و قیر را از برنامه هایی است که با عزم ملی دولتمردان با تغییری شگرف در چهره شهرستان و حتی شرق کشور خواهد توانست موجب عمران و آبادانی و اشتغال زایی مناسبی شود.

وی با توجه به بازدید جمعی از نخبگان و نیروهای متخصص از این معدن، عنوان کرد: حضور بیشتر نخبگان در این عرصه باعث رشد تکنولوژی دانش بومی و مکانیزه می شود که توسط شرکت مهندسی ایران ایرتیک و سایر متخصصین و شرکت های ایرانی در منطقه طبس جهت بهره برداری زغال سنگ موثر است.

شمسایی افزود: این معدن باعث افتخار صنعت و تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران است و دولت نیز باید توجه ویژه ای نسبت به این معدن که بزرگترین معدن مکانیزه زغال سنگ در خاورمیانه است داشته باشد و توجه ویژه به آن در برنامه های آتی و سند چشم انداز ششم لحاظ شود.

عکس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =