بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از بازنشستگان ،کارافتادگان به عنوان بازنشسته و از کار افتاده نمونه این استان همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان تجلیل می‌شوند.

خبر طبس:مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از بازنشستگان ،کارافتادگان به عنوان بازنشسته و از کار افتاده نمونه این استان همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،مجید درویشی اظهارکرد: سازمان تأمین اجتماعی برای دوازدهمین سال طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان، همسران بازمانده و از کار افتادگان کلی نمونه سازمان تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: با فرارسیدن روز ۲۵ ذی الحجه به نام روز خانواده و تکریم بازنشستگان از برگزیدگان  این طرح در استان تجلیل می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی  خراسان جنوبی افزود: پس از فراخوان عمومی شرایط و معیارهای انتخاب بین بازنشستگان و مستمری بگیران  و از کارافتادگان شامل  سابقه پرداخت حق بیمه، موفقیت تحصیلی دانشگاهی همسر بازمانده پس از برقراری مستمری ، تحصیلات دانشگاهی فرزندان تحت تکفل بازمانده پس از فوت بیمه شده اعلام شد.

درویشی موفقیت فرزندان در رقابت های فرهنگی ،علمی و ورزشی، داشتن آثار فرهنگی، علمی و هنری و یا انجام پژوهش های علمی و کاربردی، خلق آثار فرهنگی، علمی و هنری توسط فرزندان با ارائه مدارک معتبر، پیشرفت های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته ، کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی  را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان ،ازکارافتادگان به عنوان بازنشسته و ازکار افتاده برشمرد.

وی گفت: کمیته استانی پس از دریافت مدارک متقاضیان و افراد واجد شرایط نسبت به بررسی مدارک  آنان اقدام کرد که تعداد ۴ نفر از بازنشستگان و ازکار افتادگان به عنوان بازنشسته و از کارافتاده نمونه انتخاب شدند که در مراسمی که به همین مناسبت از آنان تجلیل می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی  خراسان جنوبی بیان کرد: بازنشستگان سرمایه های اجتماعی و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه دراذهان جامعه باقی می ماند .

درویشی افزود: تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه های تجربه و خردورزی و از کارافتادگان کلی که در عرصه کار و تولید سلامت جسمانی خود را از دست داده اند و همچنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند قطعاً نشأت گرفته از آموزه های دینی ماست .

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 17 =