رسانه ملی نقش دانشگاه عمومی را ایفا می‌کند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان، اظهار داشت: فردا سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: این ماه را خداوند به کمک ما فرستاد تا با اراده بتوانیم در راهی که در هم مرزی با خداوند بوده بایدها و نبایدها را درک کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای ساخت برنامه‌های مفیدتر لازم بوده تا مشاوره‌های مستمری وجود داشته باشد، افزود: رسانه ملی یک نعمتی است که خداوند به ما داده و شکرش آن بوده تا تعذیه سالمی برای جامعه از نظر روانی، اعتقادی و روحی داشته باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه سلامت روانی جامعه نیازمند تعذیه سالم روحی، روانی و اعتقادی است، یادآور شد: به میزان اینکه جامعه را تعذیه سالم کنیم جامعه سالم خواهد بود و به میزانی که فروگذاری کرده دشمن در برنامه‌هایی که دارد چه در فضای حقیقی و مجازی به هر طریقی برای جوانان و افراد کم تجربه قتلگاه درست می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم و برکات ماه مبارک رمضان باید جهات مختلف آن در نظر گرفته شود که بخشی مسائل قرآنی، علمی، عرفانی و برخی مسائل سیاسی مسلم بوده و باید برنامه‌هایی که تولید می‌شوند غنی بوده تا مستمع را راضی نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: می‌توان از برنامه‌های سال‌های گذشته به صورت گلچین برنامه‌های بهتر را انتخاب و استفاده کرد.

عبادی با بیان اینکه رسانه ملی ما نقش یک دانشگاه عمومی را دارد، تصریح کرد: مسائل باید تجزیه و تحلیل شود زیرا وقتی یکنواخت شدند اگر چه به آن‌ها گوش می‌دهیم ولی عکس‌العملی انجام نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: تاریخ اگر خودش به تنهایی باشد بی‌فایده بوده اما وقتی در کنار فلفسه و تحلیل قرار می‌گیرد نقش مهمی دارد و مسائل روزمره هم اینگونه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به حاکمیت‌های ظلم و استبداد در دوران‌های مختلف تاریخ در ایران اشاره کرد و گفت: امروز نیز شاهد کارهایی هستیم که این حاکمیت‌ها به هر کشور ضعیفی حمله می‌کنند و مردم را آواره می‌کنند.

عبادی افزود: برای همه اینها باید یک فصل را باز کرد و اهل تحلیل باید همراه تاریخ معاصر جلو رفته تا مردم روشن‌تر شوند و در جامعه بشری حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر همین طور از کنار تاریخ رد شده و هیچ عکس‌العملی نداشته باشیم هیچ فایده‌ای ندارد ولی اگر در پی هر قسمت از آن فصلی باز و مورد تحلیل قرار گیرد مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =