نصب ۵٠ چراغ چشمک‌زن در نقاط حادثه‌خیز خراسان‌جنوبی/خط کشی‌۳۱۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نوروزی و ایجاد سفر ایمن برای مسافران در سطح راه‌های استان اقداماتی از جمله خط کشی راهها، اجرای شیار لرزاننده، نصب، تعمیر و نگهداری گاردریل و چراغ چشمک زن و روشنایی جاده‌ها انجام شده است.

وی افزود: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۳۱۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه ایمن سازی راه‌ها نیز طی این مدت ۹۳ کیلومتر شیار لرزاننده در راه‌های استان اجرا شده است.

فدوی یادآور شد: همچنین جهت رفاه حال مسافران و ارتقاء سطح خدمت پذیری در این ایام در سطح راه‌های استان یک هزار ۴۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری و چاله پرکنی مصرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای ایمن سازی راههای حوزه استحفاظی و کاهش تصادفات در این نوروز با نصب و راه اندازی تعداد ۵۰ عدد چراغ چشمک زدن در نقاط حادثه خیز استان سعی شده گامی مهم برداشته شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای برخورداری کاربران جاده‌ای از روشنایی در راه‌های استان نیز ۴۲ کیلومتر روشنایی راه‌های استان رفع نقص و روشنایی آنها برقرار شده است.

فدوی ادامه داد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی آمادگی کامل برای ایجاد سفر ایمن برای کاربران جاده‌ای در راه های استان را داشته و از همه رانندگان می‌خواهیم قبل از انجام سفر اطلاعات لازم را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و از تجهیز و ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان کامل داشته باشند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =