استاندار خراسان‌جنوبی: اختلاف مذاهب توطئه جدید دشمن/دولت سیزدهم ریل جداگانه دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از سرایان، «جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی امروز در جمع مردم شهر سرایان، اظهار داشت: امروز سفر ما به شهرستان سرایان سرزده بود.

وی با اشاره به چند ماهی که در مقام استاندار خراسان‌جنوبی قرار گرفته است، تصریح کرد: در این مدت سفرهای استاندار و مدیران به صورت کارشناسی و برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود و یک روز کامل وقت گذاشته می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون به پنج شهرستان استان سفر رسمی داشته‌ایم، یادآور شد: از قبل مشکلات شهرستان بررسی می‌شود و بحث‌های فنی و اعتباری روی آن صورت می‌گیرد.

قناعت با بیان اینکه این سفر رسمی نیست، ادامه داد: امروز سرزده می‌خواستیم خدمت نمازگزاران شهرستان سرایان برسیم و در مسیر از پروژه‌ها بازدید داشتیم.

وی ماه رمضان را ماه سلامت، امنیت و پیوند با ولایت دانست و افزود: امید است خداوند همه ما را در این ماه که ماه عمل صالح است، میهمان خود کند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما سال‌های مختلفی داریم که از جمله آن‌ها شمسی، قمری، میلادی و خمسی است، اضافه کرد: سال شمسی با بهار آغاز می‌شود، سال قمری با محرم آغاز می‌شود و سال میلادی در زمستان آغاز می‌شود.

قناعت با بیان اینکه براساس روایات ماه رمضان آغاز سال است، متذکر شد: شاید ابتدای سال تربیتی، خودسازی، اصلاح و ترقی باشد.

وی گفت: همان‌گونه که طبیعت در بهار تازه می‌شود، در ماه رمضان روح انسان پاک می‌شود و امید است در این ماه استغفار زیاد کنیم و از فرصت‌های این ماه استفاه کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی رمضان را دانشگاه خودسازی دانست و تصریح کرد: باید از رمضان که دانشگاه خودسازی است بیشترین استفاده را بکنیم چراکه ماه بسیار بزرگ و با عظمتی است.

قناعت با بیان اینکه همه کتاب‌های آسمانی در این ماه نازل شده است، یادآور شد: در ششم این ماه تورات و در ۱۸ ماه زبور و در ۲۳ این ماه مبارک قرآن بر پیامبراکرم(ص) نازل شده است.

وی با بیان اینکه ابتدای سال رهبر شعار سال را انتخاب کردند و به یک سری از خصوصیات دولت اشاره کردند، ادامه داد: ایشان این دولت را دولتی متفاوت با دولت‌های دانستند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این دولت چرخش گفتمانی دارد، افزود: این دولت براساس معیارهای اسلامی ایجاد شده و دلسوز مردم بودن، نگاه به درون داشتن و استفاده از ظرفیت‌های داخل از خصوصیات این دولت است.

قناعت با بیان اینکه این دولت پیشرفت درون‌زا را اختیار کرده است، اضافه کرد: در این پیشرفت در کنار ارتباط با دنیا، تمام سعی و تلاش ما استفاده از ظرفیت‌های داخل است.

وی با بیان اینکه این دولت ریل جداگانه از دولت قبلی دارد، متذکر شد: این دولت شنونده است و برای مردم احترام قائل می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این مدت کم که دولت رئیسی مستقر شد و نیروهای انقلابی هنوز مستقر نشدند، نسیم خوبی می‌آید، تصریح کرد: اکنون صادرات ما در حال افزایش است.

قناعت با بیان اینکه برخی از کشورهایی که اموال ما را بلوکه کرده بودند، پول‌ها را می‌دهند، یادآور شد: اکنون به برکت نیروهای مسلح به راحتی نفت صادر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه خراسان‌جنوبی به واسطه اینکه جزء خراسان بزرگ بوده نسبت به جنوب خراسان بزرگ توجه زیادی به آن نشده است، ادامه داد: نیاز است توجه ویژه به این استان شود و این دولت سومین سفر خود را از این استان آغاز کرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما در انتظار آینده روشن هستیم، افزود: هم ریل و هم نگاه‌ها عوض شدند و نیروهای انقلابی در خدمت مردم قرار می‌گیرند.

قناعت با بیان اینکه دشمن در گنبد دو طلبه اهل سنت را می‌زند و در حرم رضوی دو طلبه ما را به شهادت می‌رساند، اضافه کرد: آن‌ها به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه در توطئه جدید آمریکا، انگلیس و اسرائیل جنگ سخت‌افزاری و تحریم‌های اقتصادی موفق نبود، متذکر شد: اکنون آن‌ها به دنبال اختلاف بین مذاهب هستند و ما باید هوشیار باشیم.

استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در یکی دو ماه آینده خدمت مردم سرایان در سفری رسمی می‌رسیم و بخشی از مشکلات شهرستان سرایان را حل می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 4 =