افزایش تصادفات درون شهری در خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در ابتدای امسال تاکنون میزان تصادفات جرحی و فوتی درون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی از وقوع ۵۳۹ فقره تصادف درون شهری از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج فقره تصادف فوتی در معابر درون شهری استان رخ داده است، افزود: همچنین از مجموع تصادفات درون شهری طی این مدت ۱۴۳ فقره جزو تصادفات جرحی بوده است.

عباسی به تصادفات خسارتی درون شهری استان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره داشت و یادآور شد: از مجموع تصادفات درون شهری طی این مدت ۴۹۱ فقره از تصادفات خسارتی بوده که در مقایسه با نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و افزایش دقت رانندگان در ساعات آغاز و پایان وقت مدارس گفت: هر چند با بازگشایی مدارس نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر درون شهری به ویژه در مناطقی که مدارس در حاشیه خیابان‌های پرتردد قرار گرفته حضور می‌یابند اما از رانندگان تقاضا می‌شود دقت لازم را در این خصوص داشته باشند تا شاهد حادثه نباشیم.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =