جوانان رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه‌ها هستند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم بیست وسومین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در نمازخانه علی‌بن ابیطالب(ع) مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) نزاجا با شکوه و معنویت خاصی برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم «غلامحسین دربندی» همرزم امیر شهید صیاد شیرازی و از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: سربازی و پوشیدن لباس سربازی مقدس است.

وی افزود: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای ایران همچون دو شهیدی که زیر تانک رفتند (حسین فهمیده و سرباز یوسف حیدری) باعث متوقف شدن ستون زرهی دشمن شد.

همرزم شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: نتیجه جنگ در آن مقطع از تاریخ به همت شهدایی بود که به نفع نیروهای‌های نظامی جمهوری اسلامی رقم خورد و سراسر زندگی آن‌ها الگو و پیام است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها جوانان هستند، تبین کرد: امروز دشمن شما جوانان را هدف قرار داده و شما باید از شهدایی همچون شهید حججی که پای پدر و مادرش را می‌بوسید الگو بگیرید.

همرزم امیر شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه سراسر زندگی شهید صیاد شیرازی الگو و پیام است، تأکید کرد: اولین درجه سرلشگری یک نظامی بعد از انقلاب اسلامی  را مقام معظم رهبری به شهید صیاد شیرازی عنایت کردند.

دربندی گفت: شهید صیاد شیرازی بارها تأکید کرده بود؛ درجه برایم مهم نیست اما وقتی اعطای درجه نشان از رضایت رهبری و امام زمان( عج) از عملکرد من باشد این برایم مهم و ارزشمند است.

انتهای‌‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =