۱۰۸ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته تعداد ۱۰۸ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ۱۲۹ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۳۷ بیمار شناسایی شده است، تصریح کرد: همچنین از ۳۲۳ تست سریع تعداد ۷۱ مورد مثبت جدید کرونا شناسایی شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی یادآور شد: از مجموع ۴۵۲ تست ملکولی و سریع در استان تعداد ۱۰۸ بیمار جدید شناسایی شد.

شریف‌زاده با بیان اینکه بیشترین تعداد با ۵۷ مورد مربوط به بیرجند بوده است، ادامه داد: همچنین تعداد یک مورد از بشرویه، سه  مورد از خوسف، ۱۰ مورد از درمیان، پنج مورد از زیرکوه، سه مورد از سربیشه ، دو مورد از سرایان، چهار مورد ازفردوس، ۱۰ مورد از طبس، ۱۰ مورد از قاینات و سه مورد از نهبندان بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: این تعداد ۲۳ نفر کرونا مثبت هستند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: از این تعداد شش نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شریف‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته مورد جدیدی از فوت در استان گزارش نشد، گفت: تعداد فوت‌های استان همان یک‌هزار و ۴۴۲ نفر ثابت مانده است.

وی با بیان اینکه در استان تاکنون یک‌میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۹ دز واکسن کرونا تلقیح شده است، خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون ۵۸۴ هزار و ۱۹۶ نفر دز اول واکسن کرونا، ۵۲۶ هزار و ۴۷۵ نفر دز دوم و ۲۱۷ هزار ۴۱۸ نفر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =