۱۵۳ پروژه نیمه‌تمام ورزشی خراسان‌جنوبی تکمیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدحسین خسروی» سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: چند روزی است که افتخار خدمت در دستگاه ورزش نصیبم شده است.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان وظیفه خدمات‌رسانی به نوجوانان و جوانان را بر عهده دارد، تصریح کرد: همانطور که در گذشته در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادیم و همگام شهدا بودم، امروز در برابر دشمنان که برنامه‌های طراحی شده برای نظام دارند به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم، یادآور شد: با یک برنامه اصولی منسجم و توانمند سعی می‌کنم در خصوص ورزش تمام رهنمودهای رهبر را آویزه گوش کنم و همچنین با رهنمودهای رهبر در جهاد تبیین در مسیر خواسته‌های نظام اقدام لازم را به عمل آورم.

خسروی اخلاق‌محوری و پرورش سربازانی در زمینه ظهور امام زمان(عج) را محور کار خود دانست و افزود: با به‌کارگیری نیروهای جهادی تحصیل‌کرده، حرفه‌ای و مجرب در اماکن ورزشی اخلاق‌محوری را سرلوحه قرار می‌دهیم.

امکانات ورزشی به‌روزرسانی می‌شود

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در همه رده‌های سنی تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: توسعه ورزش در مناطق کمتر توسعه‌یافته، توزیع عادلانه منابع و امکانات ورزشی، به‌روزرسانی امکانات ورزشی، تکمیل ۱۵۳ پروژه نیمه‌تمام در استان، استفاد از استعداد و توانایی نسل جوان، سامان‌دهی فراغت نسل جوان استان، توسعه و تقویت ظرفیت‌های مردمی در امر ازدواج و شناسایی قابلیت‌های واگذاری به تشکل‌ها و سازمان‌های خصوصی و غیردولتی از دیگر برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام «وحید خرمشاد» رئیس هیأت وشو و عضو هیأت اندیشه‌ورز خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نبود روحانی در اداره ورزش و جوانان دغدغه بزرگ در حوزه ورزش است که مغفول مانده است.

لزوم انتصاب روحانی در اداره ورزش خراسان‌جنوبی

وی با بیان اینکه کارگروه تربیت‌ بدنی و بسیج ورزشکاران در ترویج فرهنگ پهلوانی و سبک زندگی اسلامی در قشر ورزشکاران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: در ادارات مختلف در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، منابع‌طبیعی و جهاد کشاورزی روحانی وجود دارد ولی در این اداره وجود ندارد.

رئیس هیأت وشو و عضو هیأت اندیشه‌ورز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این اداره حدود ۲۰۰ نفر شاغل هستند، یادآور شد: مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تأکید دارند و در این زمینه باید نهضت‌آفرینی راه بیفتد و سبک زندگی اسلامی توسط روحانی برای جوانان بیان شود.

خرمشاد خاطرنشان کرد: در امور فرهنگی اداره و معاونت فرهنگی جای یک روحانی مشرف به تبلیغ اخلاق‌مداری و سبک زندگی اسلامی خالی است.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =