میزبانی خراسان‌جنوبی از مسابقات چندجانبه کشتی فرنگی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، کشتی یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفداری است که در راستای نهادینه‌سازی آن باید اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.

چندین‌ روز قبل خبری از برگزاری اردوی مشترک تیم‌های کشتی فرنگی بیرجند و شهرستان‌های امیدیه و جایران استان خوزستان منتشر شد. اهداف برگزاری این اردوی مشترک تیم‌های کشتی فرنگی در بیرجند برای رسانه‌ها تبیین نشده بود که خبر از میزبانی خراسان‌جنوبی از مسابقات چندجانبه رسید.

اردوی مشترک کشتی فرنگی شهرستان‌های امیدیه و جایران استان خوزستان و فرنگی‌کاران شهر بیرجند از دوشنبه ۲۲ تا ۲۵ فروردین‌ماه در بیرجند برگزار می‌شود که رسانه‌ها از این رویداد ورزشی مطلع نیستند. اما نکته قابل توجه این است که از ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی فقط فرنگی‌کاران شهر بیرجند در این اردوی مشترک حضور دارند.

البته این نکته را نباید از نظر دور داشت که طی سال‌های اخیر خیلی از کشتی‌گیران استان‌های خوزستان و شمال ایران با هزینه هیأت کشتی استان در مسابقات و لیگ‌های کشتی کشور به‌نام ورزشکاران خراسان‌جنوبی روی تشک‌ رفته و از این رهگذر بسیاری از استعدادهای بالقوه کشتی استان سرخورده و فراموش شده‌اند.

در حالی مسابقات چند جانبه کشتی فرنگی یادواره شهدای کشتی‌گیر شهرستان بیرجند طی روزهای چهارشنبه ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه جاری در سالن شهیدین قاسمی برگزار می‌شود که باز سکوت رسانه‌ای بر این رویداد حکم‌فرماست.

در این مسابقات فرنگی‌کارانی‌ از استان‌های خوزستان، سیستان‌و بلوچستان و خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی حضور دارند.

هیأت‌های ورزشی که ارتباط مناسبی با رسانه‌ها ندارند نه‌ تنها به جایگاه حوزه اطلاع‌رسانی آسیب نمی‌زنند بلکه نسبت به اطلاع و چه‌ بسا حضور شهروندان علاقه‌مند در اینگونه رویدادهای‌ ورزشی لطمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کنند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =