لیگ برتر هندبال مردان ایران | گذر نماینده خراسان‌جنوبی از سد پاس ناجا

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از طبس، در رقابت‌های مرحله سوم دور برگشت سی‌وچهارمین لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تنها نماینده خراسان‌جنوبی در سالن شهید سجادی شهر اصفهان مقابل تیم پاس ناجا قم به میدان رفت.

تیم هندبال زغال‌سنگ طبس در نیمه نخست این رویداد ملی با بهره‌گیری از تجربیات میدانی خود گام در زمین حریف گذاشت و از همان لحظات ابتدایی با شوت‌های سنگین بازیکنان خود دروازه حریف را به لرزه انداخت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۱۱ به سود نماینده خراسان‌جنوبی در برابر تیم هندبال استان قم به اتمام رسید و ورزشکاران برای استراحت و استفاده از ارشادات مربیان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی نیز این تیم هندبال زغال‌سنگ‌ طبس خراسان‌جنوبی بود که بارها به دروازه تیم پاس‌ ناجا قم هجوم برد و در انتها با نتیجه ۴۰ بر ۳۱ بر حریف خود غلبه کرد تا امیدوار به حضور در پلی‌اف لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور باشد.

نمایند خراسان‌جنوبی در چهارمین بازی خود از دور سوم برگشت بازی‌های سی‌وچهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور روز جمعه ۲۶ فرودین‌ماه به مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌رود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب/م


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =