پیدا شدن پیرمرد ۷۰ ساله یزدی پس از ۴ روز فقدان در«فردوس»

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، سرهنگ «علیرضا فولادی» فرمانده انتظامی شهرستان فردوس ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پاسگاه شهید زارع فردوس هنگام گشت‌زنی در سطح این شهرستان پیرمردی که با حال پریشان در حال حرکت بود برخورد کردند و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد نامبرده مفقود شده و به پاسگاه دلالت داده شد.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی متوجه شدند که این شهروند گمشده ۷۰ سال سن دارد و ۴ روز پیش به دلیل کهولت سن که دچار بیماری اختلال هواس بوده نیز مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران با بررسی از مدارک و وسایل همراه فرد سالخورده شماره تماسی از بستگانش پیدا کردند و به خانواده وی که در استان یزد بودند با تماس تلفنی حضورش و پیدایش نامبرده را اطلاع دادند.

فولادی با اشاره به اینکه پس از شناسایی و احراز هویت فرد مورد نظر در کمال سلامت به همراه وسایل به آغوش گرم خانواده‌اش بازگشت، تصریح کرد: بستگان نامبرده با خرسندی و شادمانی از این اقدام پلیس تشکر و قدردانی کردند.

و از شهروندان خواست همواره به منظور پیشگیری از گم شدن افراد سالخورده و بیمار و به خطر افتادن جان آن‌ها، از خارج شدن تنهایی این افراد از منزل، جلوگیری شود و در صورت نیاز با حضور بستگان این افراد به بیرون از منزل همراهی شود.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =