تلف شدن ۶۶۰ رأس دام در «نهبندان»/ ۶۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «احسان رحیمی» فرمانده انتظامی نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سیلاب‌های بهاری و تلف شدن احشام واقع در یکی از روستاهای شهرستان نهبندان بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که ریزش نزولات آسمانی و وقوع سیلاب باعث تلف شدن ۶۶۰ رأس گوسفند شده است.

فرمانده انتظامی نهبندان تصریح کرد: دامداران و کشاورزان محل نگهداری دام و محصولات خود را ایمن‌سازی کنند تا در صورت شدت ریزش نزولات آسمانی از بروز خسارات پیشگیری شود.

کشف ۶۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق

رحیمی تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته مأموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: مأموران در این خصوص ۶ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۳ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر

رحیمی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی نهبندان با انجام اقدامات اطلاعاتی مناطق آلوده و جرم‌خیز را در این شهرستان شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه آن ها شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی و پاکسازی از مکان‌های آلوده ۳ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر را دستگیر کردند، عنوان کرد: در این طرح با دستور مقام قضایی یک واحد صنفی پلمب شد.

رحیمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =