انقلاب اسلامی هاله ظلم جهانی را در هم می‌شکند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان ضمن گرامیداشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایران اظهار داشت: انقلاب خود یک معجزه بوده و آنچه از پیکره آن جوانه زده نهادهایی همچون نهاد انقلابی سپاه پاسداران بوده است.

وی با بیان اینکه ضرورت و اهمیت وجودی این نهادها هر روز بهتر و بیشتر شناخته می‌شود، تصریح کرد: امروز نه تنها در سطح ایران و منطقه بلکه در سطح جهان اهمیت وجودی این نهادها قابل تعریف برای همه از جمله دوستان و دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: اگر هسته‌های مقاومت در سراسر جهان جان گرفته و در مقابل مستکبران مقاومت می‌کنند از آثار انقلاب، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان و تمام نیروهای مسلح انقلاب اسلامی بوده که هر روز مشخص‌تر می‌شود و در حال حاضر قدرت عدالت‌گستری در تمام جهان قابل مشاهده است.

عبادی به مظلومیت دین خدا، ائمه اطهار(ع) و حضرت علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: تمام کسانی که به حضرت علی(ع) ظلم می‌کردند نسبت به ایشان معرفت داشتند که البته این ظلم‌ها، ظلم به شخص نبوده بلکه ظلم به نوع بشر و نظام خلقت بوده است.

وی با بیان اینکه هاله ظلم در این انقلاب شکسته می‌شود، افزود: در شکستن این هاله ظلم، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مؤثری داشته و تاریخ را تغییر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: آینده در جهت آماده‌سازی جهان برای گسترش حق و عدالت روشن بوده و ظلم به بن بست رسیده به طوری که می‌بینیم جامعه غرب به پوچی و هیچی رسیده‌اند اما از این طرف امید جوشیده و دنیای جدید بر رویشان باز است.

عبادی با بیان اینکه هر چند رسانه‌ها و تبلیغات عناصر وابسته و خودفروخته در تلاش هستند تا قضایا را بر عکس نشان دهند اما گذر زمان به نفع حق است، گفت: تا برقراری کامل عدالت در جهان هیچ کس در امنیت کامل قرار ندارد.

وی گذر زمان را به نفع عدالت دانست و تصریح کرد: جهان در آستانه تحول عظیم بوده که باید نیروهای انقلابی سپاه پاسداران به آن سرعت ببخشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: بشری که در مکتب پوشالی غرب گرفتار شده به شدت احساس تنهایی می‌کند به طوری که در انگلیس وزارتی به نام وزارت تنهایی ایجاد شده و اما بالعکس در اینجا مردم با همه مشکلات، جوشش‌های محبت‌آمیز نسبت به یکدیگر داشته که آثار آن بعدها نشان داده می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه در هیچ پستی، فرد تنها نبوده بلکه همه مجموعه در قالب یک تن در امر خدمت‌گذاری به مردم تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز ارزش‌ها به جهان بشریت در حال بازگشت بوده و به وسیله این انقلاب نجات می‌یابد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =